Benvinguts al meu blog

Salutacions!!

A causa d’un problema informàtic no he pogut realitzar el meu wildself, per aquest motiu descriure algunes de les meves qualitats personals a grans trets mentre no estigui resolt el problema de la pàgina web i pugui redactar una reflexió de les meves qualitats relacionades amb el ninot del wildself.

El tret més característic de la meva personalitat i del que n’estic més orgullosa és la meva paciència, el em permet actuar de manera racional en situacions d’estrès tot i ser una persona bastant nerviosa. Pel que fa a les meves qualitats personals puc destacar la meva capacitat d’empatia i d’escolta cap als altres. També, em considero una persona molt observadora ja que al ser bastant tímida, moltes vegades em costa establir diàleg amb altres persones i m’acabo quedant simplement en una posició d’observadora.

Per acabar, les meves necessitats d’aprenentatge són:

-Aprendre a organitzar-me.
-Adquirir nous coneixements sobre l’àmbit educatiu.
-Aprendre a gestionar els meus nervis.

Responder

