Wild Self

Bona tarda!! Avui hi ha bones notícies. Desprès de bastant temps la pàgina web del “Wild Self” ha decidit tornar a funcionar, així que ja he pogut crear el meu per poder compartir-lo amb tots vosaltres.

Comencem!! Com podreu observar m’ha quedat una barreja una mica rara i curiosa alhora però tot té la seva explicació. En primer lloc, m’he posat unes orelles bastant grans ja que puc estar escoltant diferents coses alhora i presta’ls-hi atenció, a més, també les he decidit fer grans perquè una de les coses que més m’agrada fer es escoltar música, penso que no podria estar sense escoltar-la, m’ajuda a autoregular-me i és la única cosa que em fa aïllar-me de qualsevol cosa. D’altra banda, també podeu veure que m’he posat uns ulls ben grans, això es perquè m’agrada molt observar a les persones i l’entorn en general, crec que això és perquè soc una persona bastant tímida i el primer contacte amb persones a vegades em costa, per això em limito a observar i així també puc aprendre moltes coses dels altres sense la necessitat d’establir un contacte, el problema d’això es que algunes vegades poden aparèixer prejudicis. I, per últim he decidit posar-me unes ales de papallona que pel meu gust són molt boniques, quan les he vist he pensat en aquells moments en que sembla que la meva ment voli per diferents llocs i em porta a moments bonics viscuts i d’altres que m’agradaria viure, sóc una persona molt somiadora i que a vegades crea expectatives massa elevades, el que en moltes ocasions m’ha pogut portar decepcions, però això no és un problema massa greu per a mi ja que no soc una persona pessimista, tot el contrari, intento buscar tot allò positiu de qualsevol cosa. Es per aquest motiu que li he posat aquest somriure al meu WildSelf perquè considero que s’ha de ser positiu i quedar-se amb aquelles coses bones que ens dóna la vida i intentar allunyar les que perjudiquen a la nostra persona.

Espero que us hagi agradat tant com a mi m’ha divertit fer-ho!!!

wildself

 

Responder

